środa, 22 maja 2013

Zabawa w 11 pytań do blogera







Zostałam nominowana do zabawy przez Elżbietę  http://dietamojapasja.pl/

Pani Elu dziękuję za zaproszenie :)

„Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania”.
UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!"
Oto pytania które zadała mi Ela i moje odpowiedzi na nie:
1. Czas z przeszłości… do jakiego najchętniej byś wróciła(ił) ?
Nie chciałabym nigdzie wracać, ale jak śpiewała Edith Piaf "niczego nie żałuję". Chyba dobrze mi w teraźniejszości, choć najmilej wspominam beztroski okres studencki.
 2.Wygrywasz szóstkę w Lotto chwalisz się czy tajemnica?
Szóstka to najwyższa wygrana? Nie znam się na grach losowych i raczej nic nie wygram bo nie grywam. ALE jeśli już bym wygrała to wolałabym pozostawić to w tajemnicy :) i z uśmiechem na twarzy myśleć sobie "a mnie to lotto" ;-)
3.Jak reagujesz na plotki na swój temat?
To zależy czy miłe czy nie ;-). Żarty na bok... nigdy nie przejmowałam się plotkami, jak również raczej nie jestem typem, który plotkować lubi.
4.Jak sobie radzisz z bolesną krytyką?
Ciężko znoszę krytykę, ale jeśli jest konstruktywna to jakoś staram się skorzystać z mądrości narodów. Wszystko zależy od tego kto to robi i z jaka intencją.
5.Czego nigdy przenigdy nie podasz na stół?
Chleba z kminkiem :)
6.Jaką cechę przewodnią ma dobry przyjaciel?
Podnosi na duchu kiedy go potrzebuję i szczerze cieszy się z moich sukcesów.
7. Dobry rodzic nigdy....
...nie pozwoli dziecku tłuc gier komputerowych, zamiast czytać mu książek.
8. Nie ubiorę nigdy na siebie…..?  
Oj... kiedyś zarzekałam się ze nie założę nigdy rurek a teraz stanowią 90% jeansów w mojej szafie, wiec nie będę się zarzekać. Generalnie jestem chyba modową konformistką.
9.Gdy ktoś prawi mi komplement to czuję…..?
LUBIĘ TO ;-)
10. Słyszę szczęście widzę…..?
...rodzinę jak z reklamy, domek na plaży z dużymi oknami i dużego psa który wnosi piach do domu... a potem wjeżdża gosposia z odkurzaczem firmy X.. a na deser ciasto bez pieczenia 3 BIT... ;-))))))
10. Z kim się lepiej dogadujesz…z kobietami czy mężczyznami?
Zależy w jakim temacie. Mężczyźni są bardziej rzeczowi i dlatego w pracy lepiej mi się współpracuje z panami. Pogaduchy natomiast zdecydowanie z babeczkami. Są emocjonalne, empatyczne i potrafią wałkować temat dopóki nam się nie znudzi. 
Oto pytania do moich nominowanych:
1. Jaka jest historia powstania Twojego bloga?
2. Co chcesz robić za 5 lat?
3. Jaki kraj wybrałbyś/wybrałabyś gdybyś miał/miała mieszkać poza Polską i dlaczego?
4. Bycie szczęśliwym to...
5. Nigdy nie zjem...
6. Dieta to....
7. Podaj tytuł swojej piosenki przewodniej, takiej która jest Twoim credo lub Cie motywuje.
8. Co pomaga bardziej w życiu piękno czy inteligencja?
9. Gdybyś był Jaruzelskim to czy wprowadziłbyś/wprowadziłabyś stan wojenny?
10. Co byś zabrał/a na bezludną wyspę?
11. Kochać to...

Życzę miłej zabawy. :P

3 komentarze:

  1. pozwolisz że odpowiem na te pytania ze swojego "kulinarnego" bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nominowałam blog kosmetyczny bo znalazłam tam kilka wartościowych wskazówek :), ale oczywiście zrobisz tak jak dla Ciebie będzie najwygodniej. Jeśli nominacja dla bloga kulinarnego byłaby większą nagrodą to jak najbardziej :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...