niedziela, 12 kwietnia 2015

Sałatka z pora i jajek

Jeszcze stoi na stole wielkanocny stroik z bukszpanu i trudno mi się z nim rozsatać pomimo dość intensywnego zapachu,który wydziela. Marzyła mi się dekoracja z bukszpanu, bazi i forsycji, ale jedyne co dostałam tuż przed świetami to bukszpan, który pięknie udekorowałam pisankami i żółtymi kurczaczkami. Dzisiaj wspomnienie świąt, czyli sałatka z jajek, pora złamana kiszonym ogórkiem.  Zapraszam!


Sałatka z pora i jajek
(6 porcji)

  • 1 por 
  • 5 jajek
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 puszka zielonego groszku
  • 2 duże ogórki kiszone
  • 3 czubate łyżki majonezu
  • pieprz

Jajka ugotować na twardo, wystudzić, obrać i pokroić w kostkę. 
Pora przerkroić wdłuż- odciąć grubsze zielone liści. Pociąć w cieniutkie paseczki. 
Odcedzić groszek i kukurydzę z zalewy.  
Ogórki pokroić w małą kostkę. 
Wymieszać wszystkie warzywa z majonezem, doprawić pieprzem. 
Dodać jajka i jeszcze raz delikatnie przemiszać.




1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...